VI BYGGER BOLIG

Veien til drømmehuset

4CastMedia AS, som over tid har gjort innhold om oppussing tilgjengelig for mannen i gata på ByggeBolig.no, skal nå ta med Kari og Ola Nordmann på hele kundereisen for å bygge hus – fra de drømmer om å bygge, til de står på trappa med flyttelasset og nøkkelen.

Markedsføringskonseptet, Vi Bygger Bolig, har sponsorer på artikkelsidene hvor de «hører hjemme», og vil dermed treffe riktig målgruppe i riktig modus.

Boligdrømmen–innflytting

Ifølge Prognosesenteret går omkring 30 000 nordmenn rundt med en drøm om å bygge helt nytt hus, og over   1 000 000 husstander vil pusse opp i år. Vi Bygger Bolig vil gjøre folk oppmerksomme på alternativene man har når man skal bygge bolig eller pusse opp.

Alle trinnene i kundereisen beskrives grundig, men effektivt. Det vil også kry av tips og triks for situasjoner i hjemmet.

Trafikk og eksponering

4CastMedia vet av erfaring at det er mange som lurer på hvordan man går frem for å oppfylle boligdrømmen, det forventes derfor mye kvalitetstrafikk inn til konseptet av folk som er interessert.

I tillegg forventes det at folk som skal pusse opp eller lurer på enkelte ting i byggeprosessen vil komme innom siden.

Vi Bygger Bolig vil spres på ByggeBolig.no og i SoMe.

Sponsorene

Mange bedrifter har meldt seg på som sponsor av prosjektet: Hedalm Anebyhus, NorDan, HTH, Lampehuset, El-proffen, Mitsubishi Electric, Hunton, Quooker og Modena fliser.

Det er bransjeeksklusivitet, dermed ikke konkurrerende brands innenfor samme kategori/tema. Fremdeles er noen plasser ledig.